fredag 31 december 2010

förvirrad..

Ja d e vad jag är just nu.. vet varken ute eller in.. Idag är det iaf nyårsafton o jag ska nu gå och försöka sova. Har sovit hos pappa i natt o d gick inte så bra att sova borta, så jag har bara sovit i några timmar. Måste ha lite sömn om jag ska orka fira lite nyår och även åka o jobba i natt. När jag försöker sova så ligger jag bara o tänker, o vrider på mig. Var d så här jag skulle må av det här?? D har ju gått o blivit sjukligt.. eller nåt... Önskar att det blir ett BRA 2011, kanske ska jag ju börja skolan om jag kommer in, Noba hon fyller ju 1 år♥, o d här med min vikt det ska bara bli bra, det ska jag se till. Jag ska fixa göra detta utan att det blir en besatthet eller annat dumt..Jag ville ju bara vara smal, vara nöjd med mig själv.. kunna köpa vanliga fina kläder i en normal strl.. vara en fin tärna i sommar.. slippa skämmas när jag ser mig själv på kort.. orka leka med mina älskade barn.. d var ju bara d jag ville..♥

Ha nu en rolig nyårsafton med massa vänskap o god mat m.m:)

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Älskade vän <3 vet att det bara var det du ville <3
    Love you!

    SvaraRadera