lördag 11 december 2010

Minnen

Sitter och lyssnar på lite gammal musik, just nu är det Jimmy Jansson som spelas.. det kommer upp gamla minnen till ytan, både saker o ting man vill glömma.. o roliga saker.. men vissa saker önskar man att dom var ogjorda.. Jag har inte gjort dom bästa valen precis i mitt liv i bland, men som tur väl är så valde jag rätt väg tillsist o den vägen har jag fortsatt gå nu i några år o det gör mig såå glad♥. Man kan väl säga att jag tillsist växte upp och förstod mitt bästa o vad jag ville med mitt liv. Den dagen jag o Johan stod i kyrkan o sa JA till varandra är den lyckligaste dagen i mitt liv♥ Tillsammans kan vi klara allt, tillsammans är vi oslagbara! I mars är det 11 år sedan Johan o jag blev tillsammans. Den kvällen/natten 9 mars kommer jag inte glömma:)

Nej nu ska jag gå o gå o fixa i ordning mina tre kids så vi kan hitta på nåt hela familjen♥

/M

1 kommentar:

  1. Hej fina du.. Gick igenom massa saker hemma hos mamma å pappa idag å tänkte då också tillbaka på gamla tider.. Hittade massa brev från både dig å Camilla, en del va skrivna under mattelektioner å endel handlade om pojkar :-)
    Kram på dig..

    SvaraRadera