fredag 10 december 2010

helg igen..

Jag skulle ha jobbat denna helg, men fick vara hemma o ta d lugnt ist.. måste ju bli frisk.. Men jag är såå sugen på att ta en rask långpromenad, eller åka o styrketräna.. Lovade dock läkaren att inte göra nåt av att förrän jag är riktigt frisk o ha slutat med medicinen.. Alltså typ efter jul.. OH.. Var ute o gick med Lina i går kväll, vi gick lugnt o sansat o d måste man få göra.. o massa kläder hade jag på mig me..

Handla måste göras idag.. orka det... NE egentligen inte.. Hämta en sak som jag köpt på blocket me, älskar blocket.. finns massa billiga saker man kan köpa där ist för o köpa nytt hela tiden.. I kväll kommer Anna o Theo hit.. vi ska kolla på Idol, e ju final idag.. o så tänker jag göra nån god fredagsmys middag som jag me kan äta:)

Kikar precis in mot storarummet, har en liten tös vid namn Nova som dra bort tofsar eller vad d heter i från min lilla rya matta.. grr.. BUSUNGE.. hon drar även ut sladden till tvn hela tiden.. sätter på stereon.. dra ut datorsladden.. om nån råkar glömma stänga toaletten är hon o står vid toan o tycker d e skitkul.. i går ställde hon sig raklång upp i matstolen o bara skrattade.. Hon börjar bli stor vår lilla minsting.. jisses vad tiden går för fort.. Nu sover mammas trollunge så jag ska passa på o fixa iordning mig lite o plocka upp toffsarna som hon dragit bort i från mattan :P

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar