torsdag 16 december 2010

härligt..

D e verkligen härligt att träna o när man är klar så är det änny bättre:) Jag har precis ätit en god lunch som idag bestod av en halv burk Makrill, en liten bit julskinka, paprika, gurka, keso, ett halv ägg o så sparris.

Jag vägde mig idag me, hade gått upp ett kg i vätska. Vilket var väntat för man går upp i vätska när man börja äta efter att enbart ha gått på soppdieten. Jag hade även minskat ett kg i fett, fastän mina små misstag. Så jag känner mig nöjd, d kändes riktigt bra när jag stod där på vågen:)

Nu ska jag ta o promenera till skolan och hämta min tösabit Saga, vi ska till farbror doktorn o kolla så hon inte ha åkt på urinvägsinfektion.. Hon har ju haft d förr så d e ju inte helt omöjligt att hon har åkt på att igen.. :(

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar