tisdag 21 december 2010

Huu kallt!!

Det är verkligen kallt ute, -17.9.. d ni.. O kallare ska tydligen bli.. d som är mest pos me att det är så kallt är ju att vi slipper slask o får behålla den fina snön vi har.. Så nu ska vi inte klaga, fastän jag höll på att frysa i hjäl när vi skulle hem i från pappa. Hinner ju inte få bilen varm förräns man e hemma typ. Jag o Jack o Saga har varit hos pappa o Jonna i kväll, alltid lika mysigt att komma upp dit en stund. Bara kunna slappa, kolla tv, prata o känna sig som när man var liten. Kidsen leker me sina mostrar o morbröder, så dom håller sig me sysselsatta:)

Innan idag har vi varit i staden, o där köpte vi lite julklappar. Var på pop o köpte lite jättesöta kläder till Nova i strl 86... vår lilla tös, vart tog den lilla tösen vägen?? Var ju inte längesen hon hade strl 50:P
Jag var o provade kläder me, o jag är nöjd me min strl. kan ha 38 o i bland 36.. m o även s... kanske är jag lagom egentligen viktmässigt nu?? kanske räcker det att jag försöker hålla min vikt nu o sen tränar mina muskler o kondition.. Nja jag vet inte, Vi njuter iaf av att det är jul nu.. fast i lagom mängd.. o jag äter fortf inga potatis,ris, pasta, bröd, pizza, mc donalds.... o mina 6 mål om dan funkar me bra.. sen slinker d så klart ner lite julgodis:)

Nu ska jag gå o sova, i morrn ska här städas o fortsätta med bak o julgodis.. fick ett recept av min stvmor innan. Marianne tryffel.. dom e supergoda vill jag lova.. lägger ut recept i morrn:)

Sov sött!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar