söndag 12 december 2010

3 advent!

Idag har vi tänt det tredje ljuset, såå mysigt.. idag tar jag nya tag mot sockersuget, d har iaf börjat bra.. åt min havregrynsgröt och mitt ägg.. Det är verkligen svårt, såå grymt svårt.. men ack den som ger sig! I helgen har jag inte brytt mig om att plocka här hemma, har helt enkelt inte orkat det.. o tydligen ingen anna heller.. o vad betyder d?? JO nu ser här ut som ett bombnedslag.. Kul att titta ut över huset o veta vad jag har för kul syssla idag :/ Blö...
Mannen min har ont i magen, jätteont.. så han är inte heller på hugget här hemma. Han vägrar åka till doktorn heller o han ska absolut inte vara hemma i morrn. Dessa karlar, jag tror han har magkatarr pga stress och oregelbundna ättider.. hoppas han blir bättre snart♥
Tvätta måste jag me göra, annars har nog kidsen inte så möe o klä på sig nu i veckan.. Ne d e väl dags att sätta i gång. Tänkte hinna med att baka pepparkakor me kidsen i eftermiddag, när Jack kommit hem. Han har sovit hos morfar o Jonna i natt:)

Igår eftermiddag/kväll var vi och hälsade på min bror Eas och Ida i stan, kul o se deras nya lgh:) Jag vill oxå bo i stan i framtiden i en stor fin lgh :P
Sen åkte vi till Malin o Jocke, där vi fikade och hade d trevligt:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar