onsdag 1 december 2010

Godkväll!

Som jag har stressat idag för att hinna få ihop alla papprerna som skulle skickas in med min ansökan som ska vara inne senast 3 dec. Till att börja med så hittade jag inte min ena Malin pärm som mina betyg sitter i, så jag fick ringa o fixa fram dom. In till Gullberna o hämta min betyg. Såklart krånglade ju vår skrivare me så att jag inte fick ut min ansökan, älsklingen kom hem o fixade till att i sista sek. Trodde posten hämtades kl 17 vid q8, o jag var där 17.01. Men den tömdes ju inte förräns kl 17.30:) Kändes skönt när det var postat och klart:)

Spännande o se nu då om jag ska börja plugga den 31 januari, ni får hålla tummarna me mig:) Om jag kommer med så är jag undersköterska om typ 1 år, känns jättebra. Vägen dit kommer säkert var svår vissa dagar. Men vi fixar detta som vi fixar allt annat tillsammans♥.


Nu ska jag kika efter en tidningsprenumeration, tänkte prenumerera på nån mat tidning. Kan bara inte bestämma mig för vilken. Så jag ska kika runt lite o se vilken jag ska välja:) Så måste jag kika runt på alla mina mat/bak bloggar jag följer me. Sen blir det sängen för min del, är ju en dag i morrn me. Jag ska jobba kvällen i morrn, ska bli trevligt.

/M

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du kommer in :)
    I värsta fall finns det ju annars på distans genom NTI, jag har läst alla kurserna till uska där igenom :)

    SvaraRadera