torsdag 9 december 2010

piggare..

Idag är jag piggare, o d känns skönt.. med den hjälper verkligen o så är det nog för att jag får i mig mat igen:) Nu längtar jag tills jag är riktigt frisk så jag kan bärja träna ordentligt.. jag ska börja med promenader sägs det o ta d lugnt så jag blir riktigt frisk innan jag sätter i gång. Sen ska d banne mig tränas bort mage o bygga lite muskler.. o så ska dom sista kilorna bort.. Jag väger idag 65-66 kg.. o d är jag inte nöjd me, inte till mina 162 cm.. Hade jag varit 170 cm lång hade jag varit nöjd..

Har precis ätit frukost tillsammans med kidsen, så mysigt♥ Jag har ätit liite turkisk yoggi med lite keso i o så färska blåbär.. sen lite rökt lax, 1 ägg, gurka o paprika.. MUMS!!

Ne dags o fixa iordning dom små trollen som ska till skolan.

Have a nice day!! ☻☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar