lördag 18 december 2010

lördag..

Väntar på att maten ska bli klar, idag blir d fiskgratäng med massa gott till. Jag ska äta broccoli, kokta morötter, keso, en vanlig sallad o så fiskgratängen som är torsk, lax och räkor.. MUMS!!

Har försökt sova en stund innan idag men d var lättare sagt än gjort. Men fick iaf en liten stund som jag slumrade till. Är lite nervös för att åka o jobba natt, men d kommer nog gå bra :)

I går eftermiddag när Johan kom hem i från jobbet så åkte jag i väg själv till Amiralen, där gick jag o strosade runt lite. Prova lite kläder, hittade en jättefin skjorta/blus. Den hade varit fin att ha på julafton. Sen åkte jag in till Malin H, Misan kom me o vi hade d riktigt trevligt. åt god mat, Tacos o sen massa gott framför tvn. Vi spelade spel, charader och ett frågespel. Man är ju inte allt för smart eller snabb ;) Hihi. Tack Malin o Misan för en supertrevlig kväll:)

Nu ska jag käka middag!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar