tisdag 7 december 2010

sjuk..

Jag är sjuk... får passa på o sitta lite här o skriva när alvedon gör så att jag inte har lika ont..
Var hos doktorn innan idag o dom gjorde tester på mig, d visade sig att urinvägsinfektionen hade spridit sig upp mot njurarna plus at jag har halsfluss... Så nu har jag fått en nytt penc som är starkare, vilket innebar att jag måste börja äta. Så på hemvägen fick jag stanna till o handla me mig keso, turkisk yoggi, blåbär... Min förtsa måltid på 9 veckor bestod av 2 msk keso, 1 ägg och några blåbär.. Innan i kväll åt jag en liten bit kokad torsk, 4 räk stjärtar, lite paprika o gurka, keso o ett ägg... D var himla gottit, synd bara att halsflussen gör att d inte smakar riktigt som d ska..Sen har jag sååå ont i min rygg, där njurarna sitter.. o frossan e hemsk.. men just nu svettas jag för att jag har tagit alvedon.. Jag tackar min mormor som var så snäll och åkte ut hit och tog över mitt jobb som mamma. Hon har passat alla barnen, gjort mat, plockat, städat osv♥
Hoppas jag blir bättre snart, inte kul att vara sjuk nu.. o jag som ska jobba i helgen.. men vet inte om jag är frisk till fredag kväll... :( Skit oxå!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar