tisdag 21 december 2010

Godmorgon vita landskap!

Jag sitter här och kikar ut genom fönstret, o d snöar för fullt. Såå vackert men uff för att ge sig ut i kylan. Just nu står termometern på -6 grader.

Vi har precis ätit lite frukost här, härligt att bara kunna ta d lugnt om morgnarna nu när det är jullov. O ännu bättre är det när Nova sover till kl 8, var såå skönt:)

Sitter o går igenom vad vi har kvar att göra tills på torsdag, o det är ju massor me saker. I går kväll slog jag in nästan alla julklappar iaf. Så måste vi köpa dom sista julklapparna me, men jag vet iaf vad vi ska köpa och det är ju skönt. Bakning me måste jag ta tag i, tänkte ställa mig o göra lite ischoklad om en stund. Jag saknar julgranen, den brukar alltid stå så fin vid den här tiden innan julafton. Men i år får d väntas till dagen innan, pga Nova:P

Uppesittarkvällen längtar jag till, då ska här mysas i massor. Då ska vi äta god mat,godis m.m. Vi ska klä granen o när kidsen har somnat åker alla julklappar fram.

Ha en bra dag!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar