torsdag 30 december 2010

Godkväll!

Idag har jag varit i Lyckeby med Saga och Nova, vi har handlat lite fina nyårskläder till mig:) O så åkte vi en sväng till Carro me, var såå kul att träffa henne, kidsen o hennes mamma:) Saknar verkligen min vän, man hinner ju inte träffas. Alla kidsen har blivit så stora, jösses vad tiden går fort. Längtar tills sommaren då vi kan åka o bada i hop o gå på sailet m.m:)♥

Efter det skulle vi möta Johan som slutat jobba, sen skulle jag träna men d var ju stängt. En snabbhandling blev d me. I kväll e Johan i väg me sina killkompisar och bowla. Jag har varit hos pappa o spela Bingolotto, för första gången på MÅNGA år. Jag vann 100 kr, ska jag köpa mig två nya lotter?? Ne jag vet inte, d var inte mycket bingo ikväll. Det är ju det som är kul o spännande:P
Saga sover hos sin farfar, hoppas dom har haft en myskväll och Jack sover hos morfar o dom har varit o kollar på raketuppvisning ikväll:)

Sov sött alla, d ska jag göra nu!

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar