tisdag 7 december 2010

Inge vidare...

Nej jag mår inge vidare, började frysa i går eftermiddag. O när jag skulle sova så blev d värre, låg kanske i 2 h o huttrade. Försökte värma mig hos Johan men han var kall, tillsist gick jag ner och klädde på mig joggingbrallor, långarmad tröja, strumpor o sen la jag en filt över mig och ett tjockt täcke. Tillslut somnade jag, men har vaknat av att jag legat o skakat. I morse när Nova vaknade var jag stel som en pinne, kunde knappt röra mig i sängen. Jack var så söt o hämtade ner Nova. Så här har det fortsatt nu hela morgonen, men jag har ingen feber. Ont i halsen däremot o hela kroppen plus frossa. Min mormor kommer ut hit efter elva o ska ta hand om barnen, det tackar jag så jättemycket för♥. Jag ringde innan till vårdcentralen och hon tyckte jag skulle komma ner, så jag fick en tid. Jag kommer ju frysa ihjäl, :( D står på bipacksedeln till medicinen att jag ska äta mat till pillrerna, d gör ju inte jag. Eller kanske kroppen säger i från nu o vill ha mat.. Vi får se helt enkelt!!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar