fredag 17 december 2010

Jag ser d snöar..

Jag ser d snöar, d var ju roligt ha ha.. :)

Idag började man med att skotta massa snö så bilen kikade fram, sen köra kidsen till skolan. Dom var så söta idag me finkläder och tomteluva:) Jag fixade en liten fikakorg till Jack, la godiset i en liten cellofan o sen ett rött band om.. o så i går kväll klippte jag ett litet hjärta kort o målade en tomte, adventsljustake o så skrev jag God Jul Jack. Hoppas du får en mysig julavslutning i skolan. Sen la jag den överst i hans lilla låda, hoppas han han blir glad när han öppnar den i skolan♥. Efter jag lämnat kidsen i skolan så körde vi väldigt sakta, o med lååånga avstånd till dom andra bilarna.. tillslut kom vi upp till min mormor i Rödeby, där Nova skulle vara menads jag skulle åka o träna. Var himla trevligt idag på träningen, träffade två "äldre farbröder" som hade gått ner massa i vikt. Nu hade dom hållt på i 14 månader o hållt sin vikt. Dom var jättetrevlig o vi pratade massor om allt. Kul när man är o tränar på xtravaganza o träffar andra som man kan dela me sig av hur det är o hur dom gjorde osv:)
Nu är vi hemma igen o jag tänkte Nova skulle sova en stund, men just nu ligger hon bara o pratat i sängen:P
Tack mormor som passade Nova idag så jag kunde komma i väg o träna♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar