torsdag 9 december 2010

En liten promenad..

För en stund sen klädde jag på mig termobrallor, ull stövlarna, tjocka jackan, mössa och vantar o gav mit ut i kylan. Tänkte gå en liten promenad i sakta tempo, d var mycket härligt. Vilket underbart väder vi har:) Det är vitt överallt, o d är inget plask.. i fönstrerna är det julpyntat i nästan varje hus.. Jag älskar verkligen julen♥ o snön gör ju stämningen ännu mysigare..

Vet ni vad jag måste göra sen?? Jo jag måste börja slå in julklappar.. kan ju börja med dom som ska ligga i kartonger, för jag måste nog inhandla mig lite julpapper.. var i hämtade ut mitt paket på Jänjöhallen innan idag. Jacks saker jag köpt var superfina:)

För övrigt sitter jag o dricker en shake nu, cappuchinon.. o d smakar faktiskt inge vidare.. Kan ju bero på halsflussen.. eller så är det så att mat är mycket godare nu när jag får äta det. Kidsen o mannen spelar tv-spel o Nova sitter här på golvet o häller ut Jacks bilar. Nova har förresten börjat gå med sin gåvagn.. hon är så söt:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar