måndag 13 december 2010

Lucia:)

Idag började vi vår morgon med Lucia på tvn, men ingen av oss var pigg. Nova hade hållt oss vakna från tidig morgon med skrik, tillslut somnade hon så när vår klocka ringde så sov hon så sött. Fick gå upp och väcka henne så vi skulle hinna till skolan:P

Var i kyrkan idag och kollade på när 2orna hade luciatåg, såå duktiga dom var:) Jack han sjöng och så gäspade han mellan varven. Man blir alltid lika stolt när man ser sina små troll♥

Träffade min gamla dagmamma me i kyrkan, vi satte oss bredvid henne. Var bara tvungen o fråga om d var hon. Tänk jag har inte träffat henne på iaf 20 år o hon var precis som hon var förr. Jag älskade verkligen min dagmamma Gerd:) Hon var en sån super dagmamma, hon gjorde så goda pannkakor med hemmagjord sylt till. I bakgrunden spelades p4, ring så spelar vi:)

Ska ta fram lussebullar sen så vi kan ha lite luciafika:) Det har gått bra än så länge idag me min mat, o d ska fortsätta så resten av dagen me:) Jag ska inte ha nån lussebulle, ne jag kan ta några russin ist eller nötter :P

Pratade med Maria i från xtravaganza innan, jag ska skriva upp tio anledningar till varför jag ska gå ner i vikt o nå mitt mål. Ett av dom är ju att jag ska orka vara en mamma som busar och leker med mina barn. Jag ska inte behöva säga till min barn, ne mamma kan inte göra det för hon har ont i ryggen eller orkar inte.

Nu ska jag förbereda min lunch idag blir det rökt laxröra med massa goda saker i :)

Ha nu en trevlig Lucia:))))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar