söndag 19 december 2010

Julkänsla till 100%

Idag när jag gick min långpromenad så gick jag där på grusvägen, hörde bjällror som plingade.. o så kommer det en häst med släde.. Gud såå mysigt, jag bara log av lycka och 100% julkänsla:)
Efter det promenerade jag vidare o tillslut efter en 55 min promenad kom jag hem till svärfar där Johan o kidsen har spenderat dagen när jag sovit efter natten jobb. D var trevligt att jobba natt, gick himla bra. Vi hade o göra hela tiden o d tycker jag är bra, men sen vid 5 tiden började jag bli riktigt trött... Då var jag mer som en zombie, tiden gick snabbt o vi hade o göra så helt plötsligt var kl 7 o d var dags att åka hem o sova:)

Nu ska jag fixa iordning lite middag här, idag blir det grillade kyckling, sallad, kokta morötter, keso och turkis yoggi med curry krydda.. Ska fixa irdning nattens mat me, tänkte göra en nyttig ris ala malta o ha me mig. Då tar man turkisk yoggi 3.5% och sen lite keso 1.5% och så en halv apelsin.. det blir riktigt mumsigt..

Ni får ha en fortsatt trevlig 4 i advent.!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar