lördag 4 december 2010

Godmorgon!!

Eller ja d e ju förmiddag, men jag har iaf precis ätit frukost. Idag fick det bli varm vaniiljshake med kanel i:) Himla gottit faktiskt.
Idag fick jag sovmorgon, och det tackar vi min älskade man för♥ I natt har alla tre kidsen hållt på med olika saker. Saga gick i sömnen, o låg o grät i sängen. Så henne fick jag gå på toa me, d brukar vara ett tecken på att hon e kissig. Jack kom in till mig o var ledsen, han hade drömt nåt otäckt. Så han fick jag följa me in till sängen. Nova har varit vaken nån gång o varit ledsen men somnat om igen. O så har jag varit uppe o kissat 4 ggr i natt, jag har åkt på urinvägsinfektion. Kanske inte är så konstigt att jag haft ont o mått lite krassligt. Så en sovmorgon satt fint i morse:)

Jag jobbade i går kväll och när jag kom hem hade familjen fredagsmys här hemma, dom hade ätit varma mackor o så åt dom godis. Bytte om till myskläderna och slängde mig i soffan och vid 22 tiden var Johan o jag helt slut så vi gick o la oss.

Just nu är Jack på fotbollsmatch, hoppas min lille gosse har kul:) Saga har precis kommit in efter att ha varit ute o lekt ute i kylan. Nova pova sover, detta lilla barn har börjat sova länge om förmiddagarna. Jag har börjat ge henne välling nu när hon är förkyld vid tiotiden. Sen sover hon flera timmar. Mannen min ska åka o slänga skräp, vi har fyllt ett helt släp med saker som har legat på vinden. Saker vi har sparat men som man ändå aldrig använder. Plus massa saker som legat i lådor, skåp osv. SKÖNT att fått det utrensat, men vi är inte riktigt färdiga med vinden. Få ta en runda till me släpet. Jag ska ta tag i städningen här hemma så d e klart sen, jag börjar jobba vid 17 o i morrn jobbar jag 7-18. Så det är skönt om det är fint här när man kommer hem i morrn.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar