torsdag 16 december 2010

Godmorgon sverige:)

Har precis varit o lämnat kidsen i skolan:) Noa sover gott i vagnen o jag har plockat ihop mina träningskläder. För vet ni vad?? Jag ska åka o träna idag:)) YEAH ÄNTLIGEN!! Idag är sista dagen på min medicin så nu banne mig sätter vi igång. Här ska brännas fett under julen inte läggas ¨på mer fett av alla godsaker som finns.. Har 5-6 kg kvar tills jag nått mitt mål o jag ska dit så är det bara:)

Igår var jag, Anna, Nova och Theo på julavslutning på föräldrar och barn gruppen. Det var himla mysigt o kul att träffa alla mammor och barn:) Träffade Lilly som jag inte sett på länge o hon var så söt, hon o Nova blev superglada för dom fick majskrokar av tomten :P
Tänkte kolla med Maria om d e ok att jag lägger ut bilder som hon tagit på kidsen, ska fråga henne.. Så att ni får se dom små trollen, eller ja tomtar var dom ju faktiskt i går ;)

På kvällen sen var hela familjen på Östersjöskolans julmarknad, oh den e ju såå mysig. Det är en riktig julmarknad med massor me hembakta kakor, godis, bröd.. o fina blommor, mat, sill, senap m.m. Det är så d ska vara på julmarknad:) Vi fikade med farfar, jag smakade på Jacks bakelse o så åt jag en klenätt.. Det är ju världens goaste julkaka tycker jag, smakar nästan som munkar fast lite hårdare eller hur man nu förklarar. MUMS är det iaf:) Träffade Ida, min brors flickvän där inne me, hon går på livsmedelsprogrammet. Där jag gått en gång i tiden, o tänk att både Jack o Saga har legat i min mage när jag gick där inne. Jack var mycket o hälsade på där inne me när han var liten, han var till och me med i skolakatalogen när jag gick i 3an. Jag höll han i min famn, måste leta upp den katalogen sen idag o visa Jack:) D var kul me o träffa Hans min gamla lärare:)

I eftermiddag ska jag o kidsen till Anna o Theo på mammafika:) Ne dags o plocka lite här, ha en trevlig dag:)

/M
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar