söndag 12 december 2010

Mysig dag..

Då är denna söndag över , vi har gått hemma idag i myskläder hela dan. Vi har bakat pepparkakor med kidsen, Min bror Gabriel har varit här o lekt me Jack, pappa har me varit här, mannen min gjorde hemmagjorda vildsvinsburgare till middag. Jag åt nygriljerad julskinka med massa gott tillbehör ist. I eftermiddag spelade vi Barn charader me kidsen, hihi så kul vi hade. Johan var så söt han skulle vara fågelskådare, jag höll på att skratta ihjäl mig:) Han var såå söt, o d var ingen som fattade vad d var han skulle föreställa. Saga hon tjurade så fort det inte gick bra för henne, då skulle hon fuska eller förstöra för oss andra. Kul att spela hela familjen♥
När mannen min la kidsen så gick jag en promenad, d var kallt ute men skönt att gå en sväng. Idag har jag följt min mat precis som d ska vara, inte ätit en enda pepparkaka, lussebulle, bröd. Det känns jättebra, nu är det bara o köra på:) Jag ska fixa att gå ner dom sista kilorna!!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar