torsdag 30 december 2010

Träning..

Min morgon har bestått av att läsa på nätet, mina tidningar om träning. Jag har bestämt mig.. Jag ska köra 10 veckor utan massa kolhydrater.. Fortsätta med mina 6 mål om dagen.. styrketräning 3 ggr i veckan. 30 min - 1 h promenad varje dag. Om tio veckor borde jag har nått mitt mål eller jag SKA ha nåt mitt mål:) Ni anar inte hur taggad jag är, Det här känns så bra:D har jag klarat 9½ vecka på soppor utan att röra godis m.m. så MÅSTE jag ju klara 10 veckor till.
Har förresten lagt undan vår våg här hemma, för jag väger mig alldeles för ofta.. Kan väga mig 3-4 ggr om dagen o d är inte ok. Så nu har jag inte vägt mig sen i går morse, Johan o jag ska ha söndags morgnarna som våra vägdagar. O ni må tro att det ska bli spännande att ställa sig på vågen på söndan:) LÄNGTAR!!

På söndag kanske jag skriver ut vad jag väger och mina mått så ni kan följa mig varje söndag.. har inte bestämt mig än :P

Ni får ha en bra dag! :D

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar