fredag 12 februari 2010

Tlötter!!

Denna natt har itne varit såå trevlig.. låg i flera timmar o mådde illa, o hade ont i magen.. trots dom där förbaskade medicinerna :/

Idag ska jag till Bm, hoppas jag vuxit nåt om magen. Det känns inte så, känner mig inte så stor alls om magen.

Så behövs d storhandla idag, men jag vet inte om jag orkar.. hade varit nice om jag o mannen kan åka in i kväll själva o kunna ta d lugnt i affären. O så behöver vi åka in till staden o shoppa en alla hjärtans dag present till en väldigt speciell liten tjej:) Jack ska ge henne en fin present :)

Till kvällen blir d fredagsmys.. som idag består av tacos, tänkte göra kycklig till mig ist för köttfärsen.. d blir nog gottit... o så en bra film till kvällen, hoppas på en bra barnfilm.

I helgen är d massa saker som händer.. ska försöka ta d lugnt me mitt i allt.

på återseende :)

1 kommentar:

  1. tror säkert du får en snäll liten Nova=) har du fixat bloggen själv? Jättefin ju=) du får hjälpa mej o göra en lika fin;) Trevlig helg till er=) kram

    SvaraRadera