fredag 19 februari 2010

Fredag!!

Bebisens vagn fast vi har sandfärgad bas ist för grå :)
Japp idag är det fredag, Jack är ledig idag från skolan för dom har studiedag. Så jag har Saga me hemma. Vi har bara tagit d lugnt, kollat på Armagedon.. Saga o jag satt o grät så sorgsligt tyckte vi d var.. Jack tittade på oss som om vi vore knäppa :)
Kom i håg när jag för ca 10½ år sedan såg Armagedon med Johan o Jannike hemma hos pappsen :):) Sååå mysigt hade jag o Johan o jag det ;) Mer får ni inte veta..hehe

Nu ringde mannen min så jag o kidsen ska snart åka o hämta honom i Lyckeby när han slutat. skönt att vi handlade i går så slipper vi d idag.

Jag är så glad att jag har d liv jag har, världens bästaste man o två underbara kids.. o en liten till i maggen :) :) Har bara lite svårt o fatta att snart har vi vår bebis här.. vi har inte ens satt ihop hennes säng ju.. får ta o göra d i helgen, då kanske d känns mer värkligt när den är färdigbäddad o skötbordet är färdigt.. Vagnen är redan klart sen länge, den står i storarummet o väntar på att få bli körd me en bebis i :) Vagnen är rosa o sandfärgad, har även brunt sett i fall d blir en pojk :)

ne dags o duscha o fixa iordning oss här.. pozz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar