torsdag 11 februari 2010

Godmorgon gott folk!

Snö o åter mera snö!
Idag har jag varit o ställt undan min bil så att mr skottare i traktorn kan göra det ordentligt utanför vårt hus..
Jag har lämnat kidsen me i skolan o på dagis.. Saga har börjat få lite separationsångest från mig. Hon gillar inte att vara i från mig alls, hon känner nog på sig att snart kommer det ett litet nytt syskon och då är inte hon minst längre. Men hon kommer alltid o vara mammas lilla Sagabus:)
När bebis har kommit ska jag fortsätta ha spec dagar sj me kidsen, det är ju något som är viktigt för dom små liven.

Idag kommer Fia hit o hälsar på me, ska bli trevligt att umgås me henne en stund.. Det kommer nog bara pratas bebisar.. me tanke på att vi båda e två tjöckisar ;)

Natten tills idag har varit pest o pina, fastän jag har käkat mina mediciner.. :/ Men d e bara att stå ut.. ska ta o vila en stund innan Fia kommer hit me.. hade egentligen behövt plocka här hemma, men d får vara.. skulle jag börja springa runt o plocka så finns d risk att d kommer upp nåt.... Det är något jag längtar till, att kunna röja av hela huset o få d fint :) Min man ser inte saker o ting på samma sätt som jag.. o så har han massa annat o göra så jag är glad att han gör det han gör här hemma.. :)

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar