söndag 21 februari 2010

dåligt humör!

Japps idag e jag på hugget så akta er ;) Vaknade nog på helt fel sida i morse... men d går nog över om en stund.. O så har jag en liten bebis i magen som typ försöker trycka sig ut känns d som, kan ju knappt gå.. riktigt otäck känsla.. det e en liten busungen där inne.

Kidsen e ute o leker i snön, dom bygger snökoja.. kommer i håg när jag gjorde d jämt förr i tiden.. såå roligt vi hade det :) Man hade d väldigt kul när man var liten.. hade inte jag inte varit höggravid o haft kläder som passade så hade jag me varit ute me kidsen nu o byggt.. men vi får ta d nästa år ist :)

Annars händer d inte mycket här idag.. ska bara ta d lugnt o plocka här hemma.. har lovat kidsen chokladpudding till efterrätt idag iaf.. o så får jag göra någon god söndagsmiddag.. e sugen på rödbetor.. får väl se vad d blir för mat..

Ha d gott så längen!!/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar