torsdag 25 februari 2010

Förkyld!!

Här har man blivit förkyld.. huvudvärk, snuva o ögon son rinner.. såå drygt..
Idag vet jag inte riktigt vad jag o Saga ska göra, blir nog att ta d lugnt här hemma.. ´här behöver städas efter mitt besök på sjukan.. men orkar faktiskt inte ta tag i att.. ska försöka plocka lite iaf.. Jag har ju lovat att ta d lugnt o vila.. Lättare sagt än gjort..

Jack o mannen min har åkt i väg, dom ska först till tandläkaren me Jack. Han fick en pulka på sin ena framtand i går på fritids. Så den e lös o han har ont i den, särskilt när han äter. Tandläkaren behöver kolla så inte den nya tanden ovanför är tilltryckt el skadad på nåt sätt, d hoppas vi att den inte är. Sen ska dom vidare till fridlevstad och hålla på med cyklar, så idag får Jack användning för sin nya trick cykel :) Har ju bara varit snö sen han fick den i födelsedagspresent.
Efter det åker dom in till skatehallen där han ska åka skateboard och inlines :) Hoppas dom får en kanondag utan skador tack.

Igår såg vi Bröllopsfotografen.. den var himla bra... både rolig o ett bra budskap eller vad man säger.. :)

När jag låg inne på förlossningen så kollade jag typ på tv hela dagarna, la då märke till att nästa vecka börjar massa bra grejor på tv :) Desperata hemmafruar, Greys anatomy, fuskbyggarna, dating in the dark, cougar town.. men jag lovar att det är ju säkerligen några av programmen som ska krocka.. tråkigt!! Men d går ju o titta på nätet sen..

Dags o göra nån nytta här iaf.. så får vi se hur dagen blir..

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar