onsdag 17 februari 2010

hos doktorn idag..

Idag har jag varit hos doktorn.. som det ser ut nu framöver så blir d en bedömning på förlossningen på måndag.. där gör dom tillväxt Ul o vi gör upp en plan.. helst vill dom att bebis ska vara kvar i magen tills vecka 37, 38 o d tycker jag låter bra.. dom pratade även om att kanske lägga in mig så jag kan få lite näring i mig, och annan smätlindring.. vet bara inte hur d ska funka, Johan börjar ju jobba så tidigt att inte fritids o dagis e öppet då.. så vi får väl se.. På måndag blir d iaf tillväxt ul.. Doktorn beräknade bebis vikt efter Sagas 4700 g så ska bebis väga ca 3800 g i vecka 38.. Vi får se vad bebis väger på måndag..

Annars har jag varit hos Emmy me, o kelat me Lova.. hon låg o sov på mig i några timmar :) Sicken snäll bebis o såå söt :) Alltid kul att umgås me Emmy o prata lite skit om allt möjligt :)

Nu ska jag vila tills resten av fam kommer hem.. Saga e hos Johanna o pappsen.. hon ska sova där i natt o Jack är på kompisgruppen.

kram

1 kommentar: