fredag 26 februari 2010

glömde ju...

Jag skulle ju berätta några roliga saker som hänt idag :)

När vi var på Lindex i dag så säger jag till Anna typ.. "sån kan man ju inte ha då ser man ju ut som en"... då lägger min dotter till.." som en neger".. Anna o jag började skratta men sen förklarade vi att så säger man inte.. denna unge till o säga konstiga saker!

Sen när vi var på mac Donalds o kidsen varit duktiga o ätit upp så skickar jag fram dom till kassan me varsin 20 lapp.. Saga beställer en vanlig strut me mjukglass.. Jack funderar länge o kommer fram till att han ska ha en Mac flurry.. så han går fram lite blygt o säger vad han ska ha.. tjejen i kassan plockar i ordning hans glass o så kommer han emot oss me ett jätte leende.. Då har han fått en mellan milkshake me.. Jag frågar varför han har den på sin bricka för han fick ju bara 20 kr som räckte till glassen.. Han hade fått den av tjejen i kassan för hon tyckte Jack o hans lillasyster skulle smaka på jordgubbsmilkshake :):) Detta lilla barn till o bara le o få saker o uppmärksamhet :D

Har förresten kollat igenom min nya bok me Per moberg.. sååå bra bok :) Massa goda recept som ska provas.. Nu väntar sängen, har inte kunnat göra nåt här hemma i kväll.. kan knappt gå.. d gör ont precis överallt o sen rejäla sammandragningar.. så går d när man ska ut på äventyr.

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar