onsdag 10 februari 2010

halv 8 hos mig..

I kväll har vi som vanligt kollat på halv 8 hos mig, kidsen bara måste se det på tv :)
Nu kikar jag på vinterspelen i åre.. sicket kul program.. många skratt :D
Mannen min sover, d e såå tråkigt.. men snart e d fredag igen o då får jag nån o gosa me på kvällen. Det kommer bli mysigt när bebisen föds, för då e jag ju inte själv om kvällarna längre, hoppas bara hon e en snäll bebis.

Kollade på förlossningskliniken idag, det var små bebisar där som föddes i vecka 32, 36.. O d gick bra för dom små liven. Klarade av att andas själva och fick åka hem ganska snart. Vi får se när d blir dags för vår bebis att födas. Ska till läkare den 17e februari, o d e då det ska avgöras om det ska sättas igång tidigare pga mina gallstensatacker. När jag ska dit så har jag gått 34 hela veckor, o läkare på förlossningen sa att efter vecka 34 kan bebisen födas utan problem. Men jag e hyper nervös för detta, att föda en så liten bebis o inte veta hur det ska gå på utsidan. Jag behöver ju opereras o jag mår verkligen inte bra. Att inte kunna äta riktigt som man ska, minska i vikt, kräkas, ha gallstensatacker, diarre, äta massa mediciner osv osv.. e inte såå kul.. :(

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar