söndag 14 februari 2010

Restaurang utkiken

Först var vi o fikade hos fam Heideman :) Jack gav Tindra brythjärtat, dom var sååå söta :) han fick en jättesöt nalle som säger i love u o en choklad ask me hjärtan i av Tindra som han är såå stolt över :) Sagabus o Lovis bytte gosedjur, så nu går Saga omkring här me sin fina nalle :) Tack sååå mycket tjejer :)

O så lurade jag iväg familjen upp till bryggarberget, där vi mötte Anna o Nicklas :) Där väntade ett bokat bord på restaurang utkiken. Det var jättegod buffe´, d kommer väl straffa sig i natt när jag får ont.. men men d kan d vara värt.. finns ju medicin iaf o ta.. Alla åt o hade trevligt, ett ställer som verkligen e värt att besäka igen :) Nu e jag helt slut så jag tänker slänga mig i sängen o vila en stund.. innan Anna o Nicklas kommer bort o vi ska se film..

Ja d här var vår alla hjärtans dag :) Tänk nästa år är vi lite fler personer, då har vi en liten Nova, Carro o Regin en liten till och Anna o Nicklas me :)

På återseende från en glad Malin ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar