söndag 21 februari 2010

mätt o belåten!!

Nu har vi käkat god söndagsmiddag.. Idag fick d bli skagenpanna fast utan räkor.. o så potatismos till o morötter.. MUMS!! Trodde inte kidsen skulle gilla maten me tanke på att d var lax i me.. men dom åt o åt.. då blir mamma glad :) Till efterrätt om en liten stund ska d bli chokladpudding.. jag själv e inte så förtjust i d men kidsen o guben min älskar d..

Kidsen har kommit in nu i värmen, Melker e här o leker me dom.. o mannen e ute o leker med en snöslunga.. D sprutar snö åt alla håll där ute.. skönt o slippa göra d för hand.. Efter han använt klart den så kommer han väl vilja köpa en egen :)

Nu ska jag gå o vila mig en liten stund... senare i eftermiddag ska vi upp till Johanna o papps på lite fika... e så glad me.. slipper åka in till förlossningen sj i morrn, styvmor Johanna följer me mig.. så i morrn får hon se d lilla livet där inne :)

På återseende / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar