lördag 27 februari 2010

denna natt!!

Igår när jag skulle gå o lägga mig så hör jag något som låter som hela huset skulle rasa.. jag blev skiträdd.. men konstaterade att d var snö som ramlade ner i från taket.. o så häll d på många ggr under natten.. så d blev inte så mycket sömn.. lilla Saga kom me upp till oss för hon blev rädd.. så jag fick dela säng me henne. inte såå gott om plats me min stora mage me ;)

Idag åker vi till badhuset o simmar lite med kidsen, simskolan har ju lov idag o d tyckte inte kidsen om.. så nu väntar vi bara på pappa Johan som ska fixa iordning sig :) Kidsen har hjälpt mig nu på morgonen att plocka här hemma.. Dom e såå duktiga :)

Senare blir d kalas hos pappsen som fyllde 46 år i går.. :):) O till kvällen ska vi ta att lugnt!
'
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar