torsdag 18 februari 2010

blö...

I förmiddags kom jag på att d e bättre om vi storhandlar idag ist för i morrn, d e för d första barnbidrag i morrn.. Massa folk som ska handla o så ska mannen min träna me i morrn eftermiddag.. så jag begav mig inåt, me Anna som skulle o jobba.. När vi är på babyproffsen så snurrar d till i mitt huvud o jag känner att jag kräks snart.. men jag kämpar vidare o vi kör bort till amiralen där jag lämnar Anna o sedan hade tänkt mig att hitta en amningsbehå, men jag mår bara sämre.. Då kom jag på att jag kan ju åka hem till Carro o Regin o få i mig lite dricka o få sätta mig ner.. så d gjorde jag.. fick dricka o en slätbulle:) Så jag mådde bättre för stunden, kom ju på att jag inte tagit min medicin idag.. opps.. Sen kom äntligen mannen från jobbet bort till Carro.. Då fasnade vi där en stund på fika, för Johan hade me sig lite kakor.. Alltid lika trevligt o träffas :) Jag var bara lite stressad, skulle ju hämta Saga hos Johanna o pappsen o lovade Jack att hämta han tidigt på fritids.. Vi snabbhandlade iaf sen o jag mådde lika illa då.. Så när vi kom hem slängde ja mig i sängen en stund när vi kom hem.. d var skönt... Johan gick ut me kidsen o gjorde en snökoja :)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar