onsdag 24 februari 2010

hemma igen!

Ja vad e d man brukar säga, jo borta bra men hemma bäst :)
Har nu legat på förlossningen i två nätter.. d har varit skönt att få vila o maten serverad utanför dörren... Men den där extra medicinen jag skulle få o sömntablett.. blev d inget av.. den första läkaren jag träffade sa att d var helt ofarligt för bebisen.. men sen sköterskan på kvällen säger att d e klart d går över till bebis.. då bestämde jag mig för att inte ta nåt.. så jag har fortsatt me mina vanliga.. Träffade Malin där inna, Annas kompis.. Det var himla trevligt, kul o träffa nya människor som dessutom bor i Jämjö i me ska ha bebis snart :):)
Annars har jag legat o kollat på tv, o d har varit lite smådrygt ibland. I går kom Anna o barnen in en sväng o senare mannen min :)

Vi har fått ett datum o tre veckor då vi ska in o kolla om d blir nån igångsättning, man måste vara mogen för det.. så vi får se om d blir då eller senare :)

Nu ieftermiddag ska Johan, Jack o Hannes åka in till skatehallen, något som Jack verkligen längtat efter sen han fick sin fina skateboard i juklapp. Saga o jag ska bara ta d lugnt, hon har ju saknat sin mamma så.. <3

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar