lördag 20 februari 2010

En dag som denna!

Som vanligt om lördagarna har vi varit på simskola, o kidsen blir bättre o bättre på att simma :)
Efter det blev det en runda till babyproffsen, har laft undan ett röd canvas top tyg till bebisens vagn.. kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ha d eller ej.. men nu har jag iaf några dagar till på mig :)
Sen åkte vi ut till Hasslö där vi hälsade på kusin Veronika med familj, alltid lika trevligt o umgås me dom en stund. Wilma blir ju större o större o hon var såå keligt :) Hon slängde sig till mig o ville busa. Jack o Saga lekte me Kevin, dom tre har såå roligt.. d e synd vi inte träffas oftare. Johan o Ted dom lekte me någon äggsak.. en plast sak som såg ut som ett ägg.. den la man bland äggen o så ändrade sig något på en allt efter hur man ville ha sitt ägg.. så dom la i tre ägg o testade.. o d funkade :):) Dessa karlar som ska leka me allt ;)

Nej nu kommer snart Anna o Nicklas.. vi ska se lite på melodifestivalen o sen blir d nog en film :)

Ha en bra kväll!!

/M

1 kommentar:

  1. Hi hi så du ha lagt undan canvas toppen=) E du lite rädd att jag ska gå och köpa den=) Du få väl sälja av den bruna el nått så ha du ju till den röda=) Ni verka haft en bra lördag,jag har haft en låååång lördag med lite ork=(men det ska väl bli ändring på det. Kram kram

    SvaraRadera