torsdag 11 februari 2010

En vän!

Jag har en vän som jag tycker väldigt mycket om :) Vi har känt varandra i ca 3 år, och under dom åren har vi varit med om mycket saker. Det har varit sorg, skratt, flytt, bebis, bröllop m.m.
Vi umgås inte så ofta, men vi finns ALLTID där för varandra, vi hörs av på mezz eller så ringer vi varandra. Det är så skönt att veta att du finns där när jag är ledsen, har nåt kul o berätta, eller när man är uttråkad o behöver nån att prata skit me ;)
När vi fått våra små bebisar och vi slipper alla graviditetskramper så hoppas jag att vi ska umgås mera :) Då är det vår och vi kan ut o gå, o kidsen kan leka i lekparken :)
O förhoppninsvis så är kidsen mer friska till våren, d har ju varit mycket sjukt nu i vinter.
Sen kommer sommaren o då ska hitta på roliga saker me våra familjer :)

kram Malin

1 kommentar:

  1. Och jag har en vän som jag tycker väldigt mycket om=)))) Sa senast igår till R att tur att malin finns annars vet jag inte vad jag hade gjort...du finns där i alla lägen. Önskar att fler var som du!!! Som du säger vi träffas inte allt för ofta, MEN vi vet att vi finns där för varandra och smsen e' många och samtalen långa=) Love you vännen!!!! <3

    SvaraRadera