söndag 14 februari 2010

ALLA HJÄRTANS DAG!

Godmorgon gott folk!
Idag är det kärlekens dag :) Härligt o mysigt tycker jag :)
Liite trött e man idag efter att ha varit uppe sent i natt o umgåts me Anna o Nicklas.. men vad gör det, vi hade ju såå trevligt :) Är så glad att vi har dom så nära oss o att vi umgås så mycket så en stor alla hjärtans dag kram till er ♥

Min bästaste man ska me få massa alla hjärtansdag kramar, är så glad att jag har dig vid min sida. Tänk att vi snart har varit gifta i ett år.. o att det är 10 år sen den 9 mars som du stod där vid jämjöhallen o lite blygt frågade vad jag o Maria skulle hitta på... o egentligen ville vi ju vara utan killar den kvällen, för vi skulle ju sova i min styvmammas lägenhet.. hihi.. o senare på kvällen fick jag låna dina vantar så snällt när vi skulle åka moped.. på natten sen blev d du o jag ♥♥
Den kvällen glömmer jag aldrig :D.. Två underbara kids har vi hunnit få o alldeles snart har vi ett tredje barn :) JAG ÄLSKAR DIG I MASSOR ♥♥

Jack o Saga ska me självklart får massor av kramar från mamsen ♥♥ o lilla bebis i magen :)

Pappa o Johanna firar 10 års förlovning idag så en stor alla hjärtansdag kram till er me ♥♥♥♥

GRATTIS till Alle som blir 19 år idag ♥♥

Till alla mina syskon me Andreas, Alexander, Yasmine, Emilia, Gabriel o Agnes ♥♥♥♥♥

Min mamma me måste få en kram :) ♥♥♥♥

Heeela familjen Heideman som vi senare ska träffa ska få en stor alla hjärtans dag kram ♥♥♥♥

ALLA andra vänner, släkt, djur m.m m.m sänder jag en stor kram till me ♥♥♥♥

Kan berätta senare i kväll vad som har skett under dagen ;) D ska bli mysigt o kuligt :):)

PÖZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar