torsdag 25 februari 2010

Sängen..

Ja sängen verkligen ropar på mig.. Hoppas på god sömn i natt.. o inte behöva springa upp o kissa sex ggr.. D blev tårta i kväll, alla åt o var nöjda :) Jag smakade en liten liten bit.. d var ju björnbär på.. såå gottit..

O så kollade på vi på filmen Bruno.. den var himla rolig.. Me han som har gjort Borat.. Vi trodde vi skulle kunna se den me barnen.. men ack så fel vi hade.. liiite väl pervers kanske.. mycket snusk, gay o rumpa.. Den var iaf rolig :) Vi får se barnfilm till helgen ist.. ska försöka på oss Upp.. d var ju hack eller nåt fel på den sist vi skulle titta.. så vi håller tummarna för denna gång ist :)

Nu ska jag bara slänga i hop några mackor till min man.. ja jag vet att jag skämmer bort honom.. men han var ju upp lite längre i kväll me oss för att se film o då brukar jag göra hans mackor.. ;)

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar