fredag 12 februari 2010

Blutsaft!!!

Ja blutsaft e himla äckligt men effektivt.. var hos Barnmorskan för en stund sen.. Har gått ner 2 kg sen sist jag var där, blodvärdet har sjunkit en hel del.. Men d viktigaste var att magen hade växt vilket betyder att bebis me har växt :).. Hon låg me huvudet neråt me men det var ruckbart..eller vad d nu heter :)
Vi pratade om hur d ska gå till om dom sätter i gång mig snart, hon tyckte jag hade bra förutsättningar så d skulle nog inte bli några problem me förlossning eller me Nova.. Det känns himla skönt att bm var så positiv till det hela. Har bara lite svårt att få in att kanske om en vecka så är hon utanför min mage. Jag som har gått hela denna graviditeten o varit nojjig över att jag kanske skulle få en 5 kg bebis pga Saga var så stor, hon vägde 4700g. Jag har köpt kläder i strl 56 o gått o funderat på att dom kanske e för små sen när bebis föds:) Har ingenting i strl 50, men säger läkaren på onsdag att jag ska sättas i gång snart så ska jag inhandla lite kläder i strl 50... sicka problem jag har då ;)

kram

1 kommentar:

  1. Vad bra att hon vuxit lilla Nova=) Det kommer gå så bra så...och stl 50 det har jag allt lite kläder som du kan låna=) Blutsaft smakar inte gott, MEN jag lovar den smakar saft jämnfört med den där äckliga brusen jag tvingade i mig. Kram kram

    SvaraRadera