torsdag 8 juli 2010

Vägde mig idag!

O gissa om jag blev glad?? Jaaaa d blev jag:) Jag väger numera under 80 kg.. Inte mycket under men d stod iaf inte 80 på vågen:D
Det taggar ju mig ännu mer, ska köra så d ryker.. Tänk om jag hade haft ett löpband, då hade jag kunna gå en timme varje morgon innan frukost. Nova hade kunna sitta i babysittern brevid o kidsen kollat på tv. D är inte såå lätt att dra ut tre ungar för att jag ska gå en timme i rask takt.. Ska försöka mitt på dan när darling e hemma ist, men d kommer alltid nåt annat emellan..

Vad ska vi göra idag då? Jag behöver klippa mig, men jag vet inte... behöver även hitta mig en klänning. Vi ska ju på bröllop nästa helg, men jag känner inte för att lägga ut pengar på en kläning egentligen som passar just nu men inte sen.. värst vad jag gnäller idag då:) Jag vill ju vara fin på bröllopet, så vi får se vad jag gör åt d hela ;)

Nu vill Novis ha lite tutte.. ha en trevlig dag gott folk i solen:)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar