torsdag 8 juli 2010

Sockersug!!!


Jag har ett grymt sockersug idag.. o d gör mig tokig!!!! Jag e även rastlös, d gör mig ännu tokigare!! Johan tog Nova innan så jag skulle kunna ut o gå en timme, men har ont i mina höfter så d kände jag inte alls för, utan jag blev kvar här hemma. Nova e inte på humör, hon skulle vara d om hon fick gå i sin gåstol hela dan.. men d får hon inte. Där får hon bara sitta i väldigt korta stunder i taget, o då försöker hon göra bus. Innan idag skulle hon försöka nå sladden till tvn, hon stod i försökte böja sig över o nå den:)

Tillbaka till mitt sockersug o rastlöshet, jag brukar baka när jag är rastlös. Så d ställde jag mig o gjorde, d blev en kladdkaka. Men vad tänkte jag me??? Jag o johan ska ju inte äta sånt!! Jag ska ta me mig den till stranden sen o bjuda Anna o Niklas o kidsen på den:) Tror ni jag kommer kunna låta bli o smaka???? Ne d tror inte jag heller:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar