fredag 30 juli 2010

Godmorgon!


Solen skiner ute, inget regn.. 18 grader.. d e alldeles lagom tycker jag:) Pratade me mannen min innan.. Dom hade oxå sol idag men i går hade d regnat i massor. Hoppas dom får mer o göra idag då:) I går kväll låg o jag o tänkte o tänkte, jag har fått värsta inredningsdiller.. Ska byta färg i storarummet. Just nu är det vitt, silver och svart. Men jag ska byta ut dom svarta gardinera, vita kuddarna i soffan, svarta dukarna till typ lila, grönt eller rosa. Får se helt enkelt vad jag hittar för saker:)

Håller på o planerar Sagas rum me, måste hitta gardiner som matchar hennes nya tapet. En grön rya matta köpte jag häromdagen till henne. Bilden ovanför är hennes fina tapet som hon ska ha som fondvägg:)
Lilla Nova ska flytta in i Sagas rum o där är det en fin fondtapet me rosa hjärtan på, o sen ska vi måla resten av rummet i en fin ljusrosa färg. Tänkte även åka o kolla på Hello Kitty bord idag, hade varit fint o haft till den rosa färgen:)
Jack ska me få ny fondvägg, just nu har han en me döskallar o grejor på men vi hittade en cool graffiti tapet som han ska få när tjejjernas rum e färdiga:))
D snurrar ideer i mitt huvud kan man säga:) synd man inte kan trycka på print o så woops var alla ideer utskrivna o färdiga:))
Ha en bra dag gott folk! Det ska jag o mina älsklingar har♥
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar