onsdag 14 juli 2010

Trött...

E verkligen dundertrött.. Har haft en kanondag vid stranden idag.. Steg upp vid 9 idag o satte i gång me att göra en broccoli/bacon paj.. sen slängde jag även i hop blåbärsmuffins.. Jag ringde in till Kappahl för att kolla om dom hade kvar nån heltäckande baddräckt till Novis, fanns en 74/80 blå kvar så den la jag undan. Anna, jag o kidsen åkte in o köpte den o sen åkte vi till Hallarum. Det var även idag 26 grader i vattnet o vi badade allihopa. Nova tyckte d var så skönt att bada så hon somnade flytandes i Annas famn:) Dom stora kidsen såg vi knappt, dom bara älskar att bada. Idag har Jack lärt sig att hoppa från bryggan o slå en volt, senare i kväll gjorde han även den från trampolinen.. o sen dyker han oxå:)

Efter att ha varit i Hallrum i ca 6 timmar fick vi dra upp kidsen från vattnet.. Vi åkte hem till farfar, där Johan o Niklas målade huset. Vi grillade o hade d trevligt:)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir d sängen för mig.. o i morrn blir jag 26 år!! Uff, åren går för fort;)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar