fredag 30 juli 2010

Fredagskväll..

I kväll saknar jag min man extra mycket.. d e på fredag o lördags kvällen som han brukar vara vaken för han e ledig dagen efter.. Men helgen går fort o woops så e han hemma igen♥

Idag har kidsen o jag varit i Lyckeby, vi har storhandlat och sen varit o köpt lite grejor till vårt storarum. Jag köpte nya lila fejk linne gardiner, nya svarta dukar, två lila kuddar till soffan:) Allt på REA.. d gillar jag:D

Köpte även lite kläder till Jc på Kappahl, även det på rea:)

I eftermiddags klippte jag gräset, träffade lilla Theo för första gången:) Han var såååå liten ju, tänk att Nova var så liten för ca 4 ½ månad sen. Hon var så stor om man jämförde me den där lilla plutten. Andreas o Ida var här me, jag gav Eas en present:)

Kidsen önskade Fläskfile med kantarell gräddsås och pasta till middag så d har jag gjort till dom i kväll♥ Alltid lika kul o se när dom äter o äter för att dom tycker den rätten e såå god:)

Nu börjar filmen jag ser igen på 5an:)

/M

1 kommentar:

  1. Lila är fint=) Men nu tror jag snart lila få lämna mitt vardagsrum och någon annan färg få flytta in...men det få vänta tills hösten. Nu är det barnens rum och vårt sovrum som jag vill ha klart först.=)

    SvaraRadera