tisdag 13 juli 2010

God kväll gott folk:)

Ja här sitter jag i soffan o trängs me min kära man, han sover numera nere. Han tycker det är alldeles för varmt uppe.. viktigt att han kan sova när han ska upp tidigt o köra lastbil. Saga springer upp o ner o säger att d låter nåt, hon ligger o lyssnar efter åskan.. Men d åskar inte har jag försökt förklara för henne:)

Idag har jag tvättat, tvättat, städat.. Sen åkte vi till Hallarum för att träffa min faster som är o hälsar på. Hon bor i London me sin lille son Loki o sambo Geoff, Loki var också me idag:) Han hade blivit så stor, han fyller 2 till vintern. Nova badade idag me, hon bara älskar att bada. Det var 26 grader så d var verkligen varmt i vattnet. Efter vi badat så åkte vi till farfar där Johan var o hjälpte till me målning av huset. Vi åt där o kidsen busade me farfar:)

I morrn blir d nog me Hallarum, för faster Sanna o Loki kommer dit i morn me:))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar