lördag 3 juli 2010

Lördag!

Lilla Nova ligger i en stor säng på Ikea o njuter:)

Idag har vi gjort lite allt möjligt, Jack har varit på fotbollsskola idag me. Han tycker det är superkul, idag kom brandkåren dit så dom fick prova att spruta vatten me den stora slangen. Jack fick passa me en Alagare o d tyckte han var häftigt:)

Johan o vi tjejjer har varit lite här o där, vi har kolla på lite färg till Novas rum tex.. Hittade en snygg rosa cerise färg. Sen har vi donat här hemma, flyttat runt saker o Johan har jobbat i Novas rum. Nu i kväll har vi badat me Anna o Niklas, eller jag badade inte för d får jag ju inte göra. Om 5 dagar får jag det.. puhu.. O nu sitter jag här o väntar på att Johan, Anna o Niklas ska komma så vi kan se på film. Min diet har gått bra idag me, det är faktiskt gott o äta så här, men jag har FAKTISKT unnat mig en lite godis. Kände att om jag inte får äta det på lördagar så kommer jag få värsta återfallet. Resten har jag skött o Johan har även me ätit:)

/M

1 kommentar:

  1. Hihi sicken liten sötis i sån STOOOR säng ;-)
    Kramis

    SvaraRadera