fredag 16 juli 2010

Mjölkstockning....

Jag HATAR att ha mjölkstockning... o varför få det just nu?? Kan ju inte komma mer olämpligare :( Jag har ammat bröstet,pumpat, stått i duschen me varmt vatten o knådat osv.. Men d e ju inget som hjälper... ;( Nova vill inte sova, det är det enda jag skulle vilja göra nu, krypa ner i sängen.. jag har redan sovit i soffan i kväll, men vaknade lika off iaf... jag kallsvettas, det känns som jag har 40 graders feber o d gör ont i hela kroppen.. :( Ja ja slut på gnäll... För i morgon SKA jag minsann gå på Emelies o Johans bröllop:)

/M

2 kommentarer:

  1. Usch och fy, inget man ser fram emot...just den delen alltså...men man kanske slipper det..?
    Hoppas att ni får en underbar helg och att det blir ett fint bröllop :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja d e inte säkert att du får det, du får inhandla fetvadd o ha i bhn.. för d kommer när det är kallt för brösten. Mitt har säkerligen kommit av bad, solning o drag:/ Ja i morrn hoppas vi på en bra dag:) Kram

    SvaraRadera