söndag 18 juli 2010

God kväll!

Det har varit fullt ös denna helgen, i går var vi på Emelie o Johans bröllop:) D var himla trevligt o fint. Det kom både regn och åska, men lite regn betyder tur har jag hört:)
Johan, jag o Nova lånade Johannes lgh som ligger mitt i stan, så vi gick hem dit när bröllopet var slut. Jättemysigt att komma i väg så själva, Nova var super duktig. Hon somnade på bröllopet i vagnen o vaknade kl 9 i morse. Tanken var att vi skulle traska upp o äta frukostbuffe på hotellet men vi vaknade för sent. D fick bli brunch ist på tre g:)
Kidsen hade haft d mysigt hos Anna o Niklas, vi tackar så JÄTTEmycket för hjälpen♥

Idag skulle jag haft kalas för mig, men jag har inte orkat fixa o dona me nåt pga mjölkstockning o feber så jag ställde in att. Pappa övertalade däremot mig att göra en tårta så dom kunde komma ner o fika. Så d gjorde jag, fick bli en marängtårta me färdig köpt botten. Nu sover Johan o Nova, dom stora kidsen kollar på film. Själv ska jag gå ut o fortsätta me min städning av min bil.

Ha en trevlig kväll! /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar