lördag 31 juli 2010

Hej o hå!

Då var man hemma igen... har varit på kalas hos mormor i Rödeby. Min kusin William fyller 15 år så vi firade honom:)
Jag saknar min kusin Veronika, alltid så kul o träffa henne o hennes familj:) Hon är som min syster o vi har alltid haft så kul i hop förutom dom ggr när vi var svartsjuka på varandra;)
Tyvärr så bor vi en bid i från varandra, hon bor ute på Hasslö. Det känns som världens ände o åka dit i från Jämjö;)

På hemvägen ringde jag jourcentralen, för Nova var inte alls ok. Fick en tid o Andreas o Ida tog me dom stora kidsen me buss hem. TACK för hjälpen♥
Novis har en virus förkylning o jag skulle köpa Nezeril så skulle d förhoppningsvis bli bättre i hennes ögon. Hon har sånt där grönt geggigt tjofräs i ögonen. Annars var allt ok me henne o hon sa att d kan ta ett tag för ett virus att ge sig.

Vet ni vad jag gjorde i går kväll, jag tog mina nya gardiner o började klippa, mäta o dona. Ska jag vara ärlig så brukar jag tejpa upp mina gardiner när dom e för långa:P MEN den här gången tänkte jag att d ska jag minsann inte göra nu. Så jag köpte sånt där tjofräs man stryker på det stället man ska lägga upp att. O d blev JÄTTEBRA:)) Så nu e d slut me tejpen;)
När jag var på maxi nu i kväll o köpte nezeril till Novis så hittade jag lila o vita plasblommor som jag köpte på REA, halva priset... det blev jättefint i min svarta vas i storarummet:))
Men jag måste hitta mörklila gardiner nu till hösten, ljuslila känns för mycket vår:) men så länge är det fint:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar