söndag 4 juli 2010

Godkväll gott folk:)

Ja nu sitter man här o e dödstrött.. d e nog värmen som gör att. Nova var inte på humör när hon skulle sova nu i kväll. Så går det när man bryter rutinerna, vi kom hem lite för sent o då blev hela kvällsläggningen knas. Tror jag inte har så mycket bröstmjölk i brösten, d känns inte så. Nova blir inte riktigt nöjd heller längre, ett problem bara. Tjejen vägrar att ta flaskan, vi ska öva lite till. Ska börja ge henne gröt i morrn, hon har fått smaka lite för nån dag sen o hon tyckte d var gott:)
Vad har vi annars gjort idag då? Vi började dagen me att skicka iväg Jc på fotbollsskolan, sen låg resten av fam o mös hemma i soffan o framför datorn.. D var för varmt för att göra nåt spec, men tillslut kom vi ut på en promenad. Nu i kväll har vi varit i Hallarum där Johan o kidsen har badat. Gud så duktiga våra kids är, dom var ute på det djupa o hoppade, simmade o Saga övade på att dyka från trampolinen:)) Saga simmar lugnt 50 meter:)

Vet ni vad jag är sugen på just nu?? Jo jag e sugen på TOAST!! Med massssa ost i... MEN jag ska låta bli det:) Är rikgt stolt över mig själv som e så här duktig, har låtit bli kakor idag när vi blev bjudna på fika.. Idag har jag inte ätit något sött alls:))

I morrn ska här packas, tvättas, handlas för på tisdag morgon drar jag o kidsen till en camping utanför Vimmerby där vi hyrt en stuga me Lina o hennes kids:) Sen på onsdag ska vi gå på Astrid Lindgrens värld hela dagen:)

Sov sött, dröm sött.. d ska jag göra♥

/M

1 kommentar:

  1. Vi har samma problem, min vägrar med flaska...Tokungar :)

    SvaraRadera